Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2011

Επειδή κατα βάθος είμαστε ευαίσθητες ψυχές, μια μπαλάντα


6 σχόλια:

  1. Aντε τωρα να παρεις καμια πιπα στα σιωνιστικα αφεντικα σου της πρεσβειας η να ψωνιστεις με κανα πιθηκο στο κεντρο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μπου μαμα κακοι σιωνιστες.χαχαχαχαχα ρε βλακες παρακρατικοι ο μιχαλολιακος ειναι αποδεδειγμενα κυπατζης και μιλατε κιολας... οι αναλυσεις ειναι παιδιων δημοτικου....

    δε πηγαινουμε με φασιστες (που ειναι πιθηκοι) προτιμω τη μανουλα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η δικια σου μανα αλλα μου λεγε χθες βραδυ, παντως για να πατε με φασιστες πρεπει πρωτα να τους πλησιασετε παραπανω απο χιλιομετρο και αυτο θα ειναι σιγουρη αυτοκτονια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. οντως αλλα σου ελεγε χτες η μανα μου (σου ελεγ οτι εισαι μαλακας και πιθηκος) σε αντιθεση με αυτα που ελεγε η δικια σου σε μενα οταν με τσιμπουκωνε..

    οντως ειμαστε ευαισθητη προς τους μαλακες, για αυτο ουτε στο χιλιομετρο με τετοια τουβλα που πετατε δε πλησιαζουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. το σιγουρο ειναι οτι οταν με πλησιασεις το λιγοτερο που θα παθεις ειναι να σου γαμησω το μουνι της μανας σου(εχω πολλα ωραια τροπαια απο συναντησεις μου με δικους σας τις Αντιφα, οπως δαχτυλα, αφτια, κ.α, στην Ελλαδα δεν ξερω τι γινετε γιατι δεν ειμαι Ελληνας) οποτε οποτε τα πουμε να εισαι σιγουρος οτι θα εχει ενδιαφερον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλα ρε χαλαρωσε λιγο θα λερωσεις το πληκτρολογιο..(μηπως εισαι ο μαλακας ο πλαπουτας που γαμαει αναρχες με οπλα paintball?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή