Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου 2013

Μητέρα Π. Φύσσα: «υπάρχει βίντεο με τη δολοφονία του παιδιού μου» (βίντεο)



«Ο Ρουπακιάς είναι πληρωμένος δολοφόνος. Τον ειδοποίησαν για να σκοτώσει έναν κι έτυχε και σκότωσε το παιδί μου. Αν δεν ήταν το παιδί μου θα ήταν κάποιος από τους φίλους του». Αυτό είπε η μητέρα του Παύλου Φύσσα, μιλώντας το πρωί της Παρασκευής στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ. Για επαγγελματικό χτύπημα έκανε λόγο και ο πατέρας του 34χρονου, ο οποίος είπε: «έστριψε το μαχαίρι για να μπει αέρας. Αυτός ήρθε για να σκοτώσει».

Η μητέρα του θύματος αποκάλυψε ακόμη ότι υπάρχει αυτόπτης μάρτυρας, ο οποίος έχει καταγράψει τη σκηνή της δολοφονίας σε βίντεο, το οποίο παρέδωσε στην αστυνομία. Επιπλέον κατήγγειλε ότι όταν ξεκίνησε ο τσακωμός, η κοπέλα του Παύλου Φύσσα πλησίασε τους αστυνομικούς (6 μηχανές με 12 αστυνομικούς) και τους εκλιπαρούσε φωνάζοντας «πηγαίνετε θα γίνει κακό». Εκείνοι, σύμφωνα με τη μητέρα του δολοφονηθέντος της είπαν επί λέξη: «θα πάμε να τα βάλουμε εμείς με αυτά τα γομάρια;».

«Ο γιος μου αντιμετώπισε μόνος τους τρεις από αυτούς. Μετά ήρθε αυτός ανάστροφα με το αυτοκίνητο και του είπε: “θα σε καθαρίσω πούστη’, συνέχισε η μητέρα του Παύλου Φύσσα, η οποία έκανε έκκληση να μην μπαίνουν ταμπέλες στο παιδί της. «Ελεύθερο μυαλό ήταν και τίποτα άλλο. Δεν είχε με κανέναν προηγούμενο. Ήταν άγνωστοι», είπε ενώ επιτέθηκε στους δημοσιογράφους λέγοντας «εσείς τους ανεβάσατε, εσείς τους φέρατε εδώ, εσείς κάνατε να φάνε το παιδί μου.».



ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου