Κυριακή, 8 Δεκεμβρίου 2013

Σέρρες:Παρέμβαση σε εθνικο-πατριωτική εκδήλωση στο ΤΕΙ

Την Τετάρτη 04 Δεκεμβρίου πραγματοποιήθηκε παρέμβαση στην εκδήλωση στο ΤΕΙ στην οποία και μοιράστηκε το παρακάτω κείμενο:

ΟΥΤΕ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΣ ΟΥΤΕ ΕΘΝΙΚΟΣ

Ο ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑΞΙΚΟΣ

Σήμερα,Τετάρτη 04 Δεκεμβρίου διοργανώνεται εκδήλωση στο ΤΕΙ με θέμα «η αποστασία των διανοούμενων».

Οικοδεσπότης αυτής της εκδήλωσης φαίνεται να είναι ο «γνωστός και μη εξαιρετέος» Δ. Πασχαλούδης. Γνωστός τόσο στον κύκλο των επιχειρηματιών και των υψιλά ιστάμενων της περιοχής όσο και στους φοιτητικούς κύκλους. Στους πρώτους φαίνεται να είναι καλοδεχούμενος, ενώ στους δεύτερους τα πράγματα φαίνεται να είναι λίγο διαφορετικά: Οι φοιτητές λοιπόν, τον γνωρίζουν απ’ τις περιβόητες δηλώσεις του πως οι φοιτητές είναι επένδυση και ζεστό χρήμα, αλλά και για τη συνολικότερη υποτακτική και συγκαταβατική του στάση όσο αναφορά την υποβάθμιση του ήδη προβληματικού, εκπαιδευτικού συστήματος από το κράτος. Επικυρώνει εν ολίγης τα σχέδια των κυβερνώντων για υποβάθμιση των πτυχίων χιλιάδων φοιτητών, αλλά και γενικότερα της εκπαιδευτικής διαδικασίας με πιο πρόσφατο παράδειγμα την στάση του υπέρ και τον εκθειασμό, του σχεδίου «Αθηνά». Έχει βάλει και αυτός λοιπόν το λιθαράκι του για την απαξίωση των δικαιωμάτων των φοιτητών αλλά και την γενικότερη υποβάθμιση της ζωής και της αξιοπρέπειας όλων μας, τα τελευταία χρόνια.

Ερχόμαστε έτσι λοιπόν στο 2013 της λεγόμενης οικονομικής κρίσης, κρίσης ηθικής και αξιών της κοινωνίας, όπου ο εκδότης του περιοδικού ΑΡΔΗΝ, Καραμπελίας και ο εκδότης της εφημερίδας ΑΝΤΙΦΩΝΗΤΗΣ, Καραΐσκος βρίσκονται καλεσμένοι του Πασχαλούδη.

Ποιοι είναι όμως οι εν λόγω εκδότες;

Είναι και αυτοί μέλη αυτής της κάστας των ανθρώπων που βάζουν τον πατριωτισμό ως μπροστάντζα δήθεν για το κοινωνικό καλό. Καθώς οι εκδόσεις τους (ΑΡΔΗΝ, ΑΝΤΙΦΩΝΗΤΗΣ), φορώντας το γνωστό πλέον, αντισυστημικό – πατριωτικό προσωπείο προωθούν αντιτουρκικές και αντιμουσουλμανικές ιδέες και κατ’ επέκταση περίεργου τύπου εξευγενισμένες ξενοφοβικές τάσεις. Έτσι επικεντρώνονται στα ζητήματα της πατρίδας και της καθαρότητας της κρυμμένοι πίσω από μια χροιά «αριστερισμού». Οι έννοιες της πατρίδας και του έθνους και η υποστήριξή τους με τον έναν ή τον άλλον τρόπο, τίποτα άλλο παρά διαχωρισμούς, διακρίσεις και ρατσισμό μπορούν να αποφέρουν.

Οι λαοί δε χρειάζονται κάποιες γραμμές πάνω στο χάρτη ή κοινή γλώσσα και κουλτούρα για μπορούν να συνυπάρχουν, να ζουν και να αγωνίζονται με το διπλανό τους. Οι αγώνες μας δε χρειάζεται να περιστρέφονται γύρω από καμιά πατρίδα, παρά θέλουμε να γκρεμίσουμε οτιδήποτε εκπροσωπεί και αντιπροσωπεύει την εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο ή της φύσης και των ζώων απ’ τους ανθρώπους. Εχθρευόμαστε κάθε έννοια καταπίεσης και διαχωρισμού, και οι πατρίδες, τα έθνη και οι θρησκείες είναι τέτοιες έννοιες. Ο εκάστοτε πρεσβευτής τους, δεν έχει θέση ανάμεσα μας, ούτε στις σχολές μας, ούτε στους χώρους εργασίας μας, ούτε στις γειτονιές μας, ούτε πουθενά. Ο δρόμος για την ατομική και συλλογική κοινωνική απελευθέρωση, θα περάσει πάνω από οτιδήποτε εχθρεύεται - λίγο ή πολύ – την ίδια την ελευθερία και την αξιοπρέπεια του ανθρώπου.

Για αυτό υπενθυμίζουμε σε προέδρους, διανοούμενους, συγγραφείς, άρχοντες και οποιονδήποτε δήθεν αγνώμονα: όποιος μας φράζει το δρόμο προς την ελευθερία, θα μας βρίσκει απέναντί του.

ΟΥΤΕ ΣΠΙΘΑΜΗ ΧΩΡΟΥ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΥ

ΣΤΟΝ ΦΑΣΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΡΕΣΒΕΥΤΕΣ ΤΟΥ

…ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ

astserron.espivblogs.net

2 σχόλια:

  1. Είναι εξαιρετικά χαρακτηριστικό για το είδος και το ήθος μιας ορισμένης πολιτικής πρακτικής. Μια εβδομάδα πριν, στο ίδιο αμφιθέατρο μιλούσε ο 'φιλόσοφος της Εκάλης', οργανικός διανοούμενος των ελληνικών αρχουσών τάξεων και διαπρύσιος κήρυκας της αναγκαιότητας του μνημονίου, Στέλιος Ράμφος.

    Κανείς εξ αυτών που πήγαν στον Καραμπελιά, δεν πήγε να διαμαρτυρηθεί ή έστω να συγκρουστεί ιδεολογικά με τον πιο αυθεντικό εκφραστή της ιδεολογίας των αρχουσών τάξεων. Αντίθετα, θεώρησαν πολύ φυσιολογικό να αντιπαρατεθούν με το ρεύμα των πατριωτικών-κοινωνικών και ουμανιστικών χειραφετησιακών κινημάτων του 21ου αιώνα. Μ' εκείνους που γειώνουν στην ελληνική πραγματικότητα, τα νέα προτάγματα που ξεπροβάλλουν μέσα από τους σύγχρονους αγώνες λαών και τάξεων (από τους ινδούς αγρότες μέχρι τους εξεγερμένους της τσιάπας).

    Είναι πολύ σαφές το τι κίνητρο ώθησε σε αυτήν την παρέμβαση. Όχι βέβαια η διάθεση σύγκρουσης με κάποια 'εξουσία' (αυτή πέρασε από τα αμφιθέατρα των Σερρών ανενόχλητη, αγκαζέ με την Μαρία Χούκλη) αλλά μικροπολιτικές σκοπιμότητες που εντάσσονται σε μια κατά βάθος σταλινική αντίληψη περί αποκλειστικότητας: Με λίγα λόγια, επιμένουμε σ' ένα αφηρημένο 'ταξικό', το οποίο εν τέλει καταλήγει να είναι φετίχ και άδειο τοτέμ, γιατί αν ήταν συγκεκριμένο και αν συμμετείχε στην πραγματική κοινωνική σύγκρουση των ημερών μας θα στρεφόταν αποφασιστικά στον πατριωτισμό ως υπεράσπιση αυτού του τόπου ενάντια στην άρχουσα τάξη που 'αποικιοποιεί την ίδια της τη χώρα' (Ν.Ψυρούκης). Αυτό, λοιπόν, το αφηρημένο ταξικό, που χρησιμοποιείται ως ιδεολογικό φο μπιζού από επιγόνους των σάπιων νεοελληνικών μεσοστρωμάτων, και δύναται να είναι ακόμα και στοιχείο λάιφ στάιλ της σύγχρονης μπουρζουαζίας, αισθάνεται να απειλείται από αυτό που ονομάζουμε 'σύνθεση των κινημάτων του 21ου αιώνα' και επιτίθεται.

    Ταυτίζεται έτσι ανέλπιστα, και ίσως χωρίς να το θέλει, με τους πιο φανατικούς υποστηρικτές των μνημομνίων, της νέας κατοχής, και του σκληρού ταξικού πολέμου που αυτή επιφυλάσσει στην πλειοψηφία της ελληνικής κοινωνίας. Ωστόσο, καταπώς λένε, ο δρόμος για την κόλαση είναι στρωμένος με καλές προθέσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ἐὰν κατάλαβα καλά, τότε οἱ ἀγορητὲς στὴν Ἐκκλησία τοῦ Δήμου ποὺ ἐξέφραζαν καὶ προωθοῦσαν ἀντιπερσικὲς καὶ ἀντιοζωροαστρικὲς (ἀντιθεοκρατικὲς) ἰδέες καὶ θἐσεις, εἶχαν περίεργου τύπου ἐξευγενισμἐνες ξενοφοβικὲς τάσεις.
    Φιλικὰ
    Γιῶργος Κακαρελίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή