Να συμβεί μια φορά είναι ίσως λάθος. Να συμβαίνει κατ’εξακολούθηση, όμως, δημιουργεί ορισμένα ερωτήματα.
Ο επικεφαλής επικοινωνίας του Μαξίμου, λοιπόν, ενοχλείται πλέον ακόμη και από τη θρυλική φωτογραφία του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου, που εδώ και δεκαετίες συμβολίζει την πτώση της ναζιστικής Γερμανίας.
Είχε προηγηθεί η επίθεση της εκπροσώπου Τύπου της ΝΔ, Άννας Ασημακοπούλου, σε όσους τραγουδούν το Bandiera Rosa, και μάλιστα την έκδοση που έγραψαν οι Ιταλοί αντισασιακοί μετά την άνοδο του φασισμού από τον Μουσολίνι.
Είναι βαρύ, το καταλαβαίνουμε αλλά κάποιοι πρέπει να το πάρουν απόφαση: Στο δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο ο φασισμός ηττήθηκε. Τουλάχιστον στην Ευρώπη γιατί στην Ελλάδα οι συνεργάτες των ναζί αποτέλεσαν τον κρατικό κορμό και την νέα “αστική τάξη”.
* Υ.Γ εάν ο κύριος Μουρούτης είχε στοιχειώδεις ικανότητες διαχείρισης της επικοινωνιακής πολιτικής της ΝΔ θα μπορούσε να σημειώσει ότι στην συγκεκριμένη φωτογραφία ένας από τους στρατιώτες φορά δυο ρολόγια, γεγονός που παρουσιάζεται πάντα από τη δυτική προπαγάνδα ως απόδειξη ότι είχε πραγματοποιήσει πλιάτσικο. Γι’ αυτό άλλωστε όταν η φωτογραφία έφτασε στη Μόσχα ο μηχανισμός προπαγάνδας του Στάλιν φρόντισε να αφαιρέσει το δεύτερο.
Φαίνεται όμως ότι η θλίψη για την έκβαση του πολέμου τυφλώνει και τους “καλύτερους” επικοινωνιολόγους.
ΠΗΓΗ
Ο επικεφαλής επικοινωνίας του Μαξίμου, λοιπόν, ενοχλείται πλέον ακόμη και από τη θρυλική φωτογραφία του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου, που εδώ και δεκαετίες συμβολίζει την πτώση της ναζιστικής Γερμανίας.
Είχε προηγηθεί η επίθεση της εκπροσώπου Τύπου της ΝΔ, Άννας Ασημακοπούλου, σε όσους τραγουδούν το Bandiera Rosa, και μάλιστα την έκδοση που έγραψαν οι Ιταλοί αντισασιακοί μετά την άνοδο του φασισμού από τον Μουσολίνι.
Είναι βαρύ, το καταλαβαίνουμε αλλά κάποιοι πρέπει να το πάρουν απόφαση: Στο δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο ο φασισμός ηττήθηκε. Τουλάχιστον στην Ευρώπη γιατί στην Ελλάδα οι συνεργάτες των ναζί αποτέλεσαν τον κρατικό κορμό και την νέα “αστική τάξη”.
* Υ.Γ εάν ο κύριος Μουρούτης είχε στοιχειώδεις ικανότητες διαχείρισης της επικοινωνιακής πολιτικής της ΝΔ θα μπορούσε να σημειώσει ότι στην συγκεκριμένη φωτογραφία ένας από τους στρατιώτες φορά δυο ρολόγια, γεγονός που παρουσιάζεται πάντα από τη δυτική προπαγάνδα ως απόδειξη ότι είχε πραγματοποιήσει πλιάτσικο. Γι’ αυτό άλλωστε όταν η φωτογραφία έφτασε στη Μόσχα ο μηχανισμός προπαγάνδας του Στάλιν φρόντισε να αφαιρέσει το δεύτερο.
Φαίνεται όμως ότι η θλίψη για την έκβαση του πολέμου τυφλώνει και τους “καλύτερους” επικοινωνιολόγους.
ΠΗΓΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου