Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2014

Μάθε φασίστα… εγγλέζικα


Η ιστορία έχει ως εξής: Στον διαγωνισμό καρφωμάτων του NBDL, ο Θανάσης Αντετοκούνμπο κάλεσε στο παρκέ τον Γιάννη, προκειμένου να κάνει μια προσπάθεια με άλμα πάνω από τον αδερφό του. Είναι κάτι, άλλωστε, που συνηθίζουν να κάνουν οι τολμηροί και αποφασισμένοι, αν θέλετε, μπασκετμπολίστες.

Ο Θανάσης Αντετοκούνμπο, λοιπόν, φορούσε μια μπλούζα η οποίο έγραφε στο μέρος της πλάτης: «Greek freak nation». «Greek freak» είναι το παρατσούκλι του Γιάννη Αντετοκούνμπο στο NBA. Ετσι τον βάφτισαν οι Αμερικανοί σχολιαστές, εννοώντας με τη λέξη freak το «φαινόμενο», μετά και τα κατορθώματα του νεαρού στο μεγαλύτερο πρωτάθλημα μπάσκετ του κόσμου. Με τη φράση, λοιπόν, «greek freak nation», που έγραφε η μπλούζα, ο Θανάσης έδειχνε τη συμπαράσταση στην ομάδα του αδερφού του. Είναι, άλλωστε, χαρακτηριστικές οι δηλώσεις του:

«Ήταν εξαιρετική η εμπειρία μου. Δεν ξέρω εάν αυτό το χρόνο ο διαγωνισμός καρφωμάτων του ΝΒΑ θα είναι τόσο τρελός όπως στην D-League. Είμαι πολύ χαρούμενος για τον αδερφό του. Ήταν εδώ και η μητέρα μου, ο πατέρας μου, τα αδέρφια μου. Όλοι φώναζαν για την Greek Freak Nation! Το κάρφωμα το έχω κάνει πολλές φορές στο παρελθόν, οι περισσότεροι το γνωρίζουν. Είμαι ενθουσιασμένος για τη συμμετοχή του αδερφού μου στο διαγωνισμό δεξιοτήτων, θεωρώ θα κάνει σπουδαία πράγματα, φυσικά και θα πάω να τον δω».

Και κάπου εδώ μπαίνουν στο story οι φασίστες και τα «ξαδέλφια» τους. Δεκάδες ιστοσελίδες ακροδεξιού χαρακτήρα, πήραν τη φωτογραφία με τη φράση στην μπλούζα του Θανάση Αντετοκούνμπο και για μια ακόμη φορά έδωσαν ρεσιτάλ! Ένα ρεσιτάλ που προκαλεί από τη μια γέλιο, όπως γράψαμε και παραπάνω, από την άλλη και θλίψη για όσους κατάπιαν αμάσητη την απίθανη βλακεία που τους προσέφεραν οι συγκεκριμένες σελίδες.

«Μας αποκαλεί φρικτό έθνος», έγραφε το ένα site «Ο ρατσιστής Αντετοκούνμπο κατά των Ελλήνων», ούρλιαζε το άλλο, «Να του αφαιρεθεί αμέσως η υπηκοότητα», πρόσταζε ένα τρίτο…

STOP! Δεν θα σχολιάσουμε τίποτε περισσότερο. Δεν αξίζει, άλλωστε. Μια συμβουλή μόνο προς τους «γραφιάδες» των ιστοσελίδων: Το πολύ google translate κάνει κακό… Κι’ όπως λένε και στο χωριό μου, «Εγγλέζικα είναι…».

- See more at: http://left.gr/news/mathe-fasista-egglezika#sthash.hwUBBKoe.dpuf

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου