Δευτέρα 5 Μαΐου 2014

Ηράκλειο : Επιστολή για το δικαστήριο συντρόφου ύστερα απ” τη μήνυση φασίστα.

Το πρωί της 22/6/2012, 25 ασφαλίτες , με παρουσία εισαγγελέα, εισβάλλουν στο πατρικό μου σπίτι στο Ηράκλειο όπου φιλοξενούμαι εκείνο το διάστημα. Ύστερα από τις επίμονες ερωτήσεις μου, για την αιτία της αστυνομικής εισβολής, η μόνη απάντηση ήταν ότι είμαι ύποπτος για ξυλοδαρμό και ότι αυτοί απλά κάνουν τη δουλειά τους.

Στη συνέχεια η διαδικασία λίγο πολύ γνωστή… Μόλις τελειώνουν την έρευνα, με οδηγούν στη Γ.Α.Δ.Η. όπου και αναγνωρίζομαι από το «θύμα», χρυσαυγίτη της πόλης του Ηρακλείου, που μέχρι εκείνη τη στιγμή δεν με αναγνώριζε ως εμπλεκόμενο στη συμπλοκή παρότι τυγχάνει να του είμαι γνωστός λόγω της διαμονής μας στην ίδια γειτονιά. Μετά λοιπόν την υπόδειξη του ρουφιάνου «Σουμπερίτη» με οδηγούν σε ένα γραφείο και μου απαγγέλουν 6 κατηγορίες πλημμεληματικού χαρακτήρα ( ηθική αυτουργία σε φθορά ξένης ιδιοκτησίας, εξύβριση, απειλή,οπλοφορία, οπλοχρησία, βαριές σωματικές βλάβες από κοινού με άγνωστους δράστες). Η κινητοποίηση ολόκληρου του κρατικού μηχανισμού για την σύλληψη μου ήταν άμεση. Παράλληλα με την κράτηση μου, τα παπαγαλάκια των τοπικών ΜΜΕ σε συνεργασία με τον τότε περιφερειάρχη της Χ.Α. και γνωστό για την δολοφονική δράση του, Σταύρο Καρεφυλάκη, εφαρμόζοντας την γκεμπελική προπαγάνδα, «ρίξε λάσπη , κάτι θα μείνει» μιλούν για στημένη ενέδρα θανάτου από αναρχικούς σε γιό υποψηφίας με την Χ.Α.

Δύο χρόνια μετά το στημένο περιστατικό, στις 6 Μαϊου 2014, εκδικάζεται η υπόθεση στο τριμελές πλημμελειοδικείο Ηρακλείου. Βέβαια σε αυτό το διάστημα που μεσολάβησε, παρόμοιες περιπτώσεις ρουφιανέματος αγωνιστών από χρυσαυγήτες , έχουμε αρκετές, από το Βόλο μέχρι την Καβάλα .Όταν τα καθάρματα της Χ.Α. συναντούσαν εμπόδια στη δράση τους, αμέσως στοχοποιούσαν άτομα που το μόνο ενοχοποιητικό στοιχείο είναι η αντιφασιστική τους δράση. Το βράδυ του γεγονότος περνούσα τυχαία από το σημείο της συμπλοκής, ακολουθώντας την καθημερινή μου διαδρομή για το πατρικό μου σπίτι. Οφείλω να ξεκαθαρίσω ότι αρνούμαι κάθε κατηγορία που μου προσάπτουν και δηλώνω ότι η δίωξή μου είναι ξεκάθαρα πολιτική. Είμαι αναρχικός, υπερασπίζομαι την πολύμορφη αντιφασιστική δράση και αγωνίζομαι για την κοινωνική απελευθέρωση και την αταξική κοινωνία.

ΟΥΤΕ ΣΠΙΘΑΜΗ ΓΗΣ ΣΤΟΥΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ

ΖΗΤΩ Ο ΜΑΧΗΤΙΚΟΣ ΑΝΤΙΦΑΣΙΣΜΟΣ

Β.Σ

πηγή-http://candiaalternativa.info/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου